Rancak Bercinta Tp Dipaksa Berkahwin Dengan Pilihan Keluarga Buat wanita ini Nekad Untuk…

| February 16, 2017 | 0 Comments

Rancak Bercinta Tp Dipaksa Berkahwin Dengan Pilihan Keluarga Buat wanita ini Nekad Untuk…| Sy selamat menjadi isteri pd suami sy..meski tiada cinta dlm hati sy…tp suami sgt cintakan sy…sy pernah mencintai bekas kekasih.cinta yg sgt cinta..meski hubungan dlm keadaan jarak jauh..selama bertahun2…tapi sy setia pd dia..sy terlalu cintakan dia.tp akhirnya putus di tgah jalan..kerna org tua..org tua x merestui kami kerana bekas kekasih kerja kampung..biasa2..sy lulusan degree..tgah sambung master..suami skrg pula ada syarikat sendiri..


Pergaduhan demi pergaduhan, larangan demi larangan, akhirnya sy putus dgn bekas kekasih, sy akur permintaan org tua..hari ini bulan kelima pernikahan sy. smpai hari ini..sy fikir sy mampu..tp sy masih xdpt cintakan suami.. suami sgt baik..penyayng..memahami.penyabar…sy sygkan suami..sbg suami..tp perasaan indah pernah sy rasa bersama kekasih dlu..xhadir dlm perasaaan sy skrg..:’)…kdg kdg tdur malam..sy menangis…tgok muka suami..kejam nya hati sy..xmcintai suami sy sepenuh hati..tp sy juga terseksa..😢

Tak pernah putus2 siang maalm..sy berdoa.. tlg permudahkan sy utk cintakan suami..bukan sekadar syg..sbb sy juga nk merasa bahgia bercinta dgn suami mcm smua org rasa… buat awk..sy dah xtahu awk kat mana apa khbr skrg…xpernah putus doa sy agar awk jumpa kbhgiaan awk sndiri..walau teruk luka y sy tggal pd awk..janji kita bertahun2 hancur mcm tu je..maafkan sy..

Buat suami yang ku sayangi..😢…maafkan isterimu ini kerna hati ini masih lg xsepenuhnya mencintaimu..kdg-kdg isterimu ini terasa gembira bila kita bergurau senda, kerna menyangka hati ini telah mencintaimu, tapi tetap saja air mata ini mengalir saat bersendiri..hati ini terlalu sukar utk diasuh suamiku..😢usah bimbang suamiku..aku takkan menyerah..kerna layanan mu cukup sempurna…mungkin aku hanya perlukan masa..kerna terlalu drastik permintaan ibu ayahku..Ampunkan isterimu yang derhaka ini suamiku..

Saya rasa sy kalah dalam hidup sy. perkahwinan adalah satu permulaan bg stiap wanita…tp Allah hadiahkan sy dgn sbuah jalan cerita yang lebih istimewa.. doakan sy kuat..hidup & mati sy..biarlah hny utk suami..pemilik syurga sy..moga masa kan menghapus cinta lama yanng bukan lg milik sy..buat umi abi, terima kasih atas ksh syg umi abi pd along..along xkan berhenti berusaha jd isteri paling baik…..

Terima kasih Allah…Permudahkan lah segalanya..

Sumber:Kisah Rumah Tangga fans

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , ,

Category: Kisah Dunia

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *